فال روزانه و یا طالع بینی روزانه چیست ؟

 فال روزانه در روز 23 بهمن 1396 برای متولدین فروردین ماه
تمایل شما برای امتحان یک ماجراجویی جدید امروز بسیار شدید تر ازهمیشه خواهدشد. این فکر در یک لحظه آنقدر شدید خواهدشد که باعث می‌شود شما فکرکنید هر چیزی ناممکنی، ممکن خواهد شد و شما می‌توانید هر جا که دوست دارید بروید. اما بعدا اتفاقی در محیط اطراف تان رخ می‌دهد که به شما یادآوری می‌کند که شما آنطور که دوست دارید آزاد نیستید. به جای اینکه در ناامیدی و دلسردی غوطه بخورید،‌ نظرات خود را تعدیل کنید تا عملی شوند، و سپس برای اینکه رویاهای خود را به واقعیت درآورید شروع به برنامه ریزی کنید.
- فال روزانه در روز 23 بهمن 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه
  امروز تخیلاتتان می‌تواند شما را به سفری زیبا ببرد، اما شما زیاد دوست ندارید که از آن سفر بازگردید. لذتی که شما خواهان آن هستید به واسطه دسترسی به این رویاها به وجود می‌آید. بالا و پایین پریدن با شادی در درونتان حتی اگر به کوتاهی یک لحظه باشد به ظاهر پاداشی کافی به نظر می‌رسد.

فال حافظ با معنی و تفسیر کامل


- فال روزانه در روز 23 بهمن 1396 برای متولدین خرداد ماه
شما اواخر روز سرحال تر می‌شوید و ترغیب می‌شوید در نگرش‌های جدی خود تغییراتی داده و کاری لذت بخش تر و جالب تر انجام دهید. اما کنار نهادن مسئولیتهایتان کار راحتی نیست، چرا که این روزها شما بیش از حد فکور و اندیشمند شده اید و مسئولیتهای اصلی خود را با میزان اهدافتان می‌سنجید. زیاد به خودتان سخت نگیرید، مثل تمام انسانهای دیگر تفریح و بازی می‌تواند جزئی از برنامه‌تان باشد و این تفریحات در طول کار بهتان انرژی می‌دهد.
- فال روزانه در روز 23 بهمن 1396 برای متولدین تیر ماه
شما باید از خواب و خیالات واهی تان بیدار شوید، به خصوص اگر در ماجراهای خیالی و رویایی و در سرزمین‌های دور و واهی گم شده باشید! شاید خود عمل رویاپردازی و خیال پردازی کار بدی نباشد، اما شما اکنون کارهای مهتر و جدی تری برای انجام دادن دارید و نباید به سمت این خیالات پر زرق و برق بروید. اما نباید امید خود را نیز از دست بدهید، فقط هر کاری از دستتان بر می‌آید انجام دهید، برای اینکه اعمال شماست که دیدگاه‌ها و افکارتان را آشکار می‌کند.
- فال روزانه در روز 23 بهمن 1396 برای متولدین مرداد ماه
وقتی که دیگران نمی‌توانند خودشان را با عشق شما تطبیق بدهند ممکن است صدمه ببینند. و به این دلیل ممکن است احساس کنید که بهتر است به جای اینکه نشان دهید واقعاً چه انسانی هستید از نظر احساسی تواناییهای خاص خود را ثابت کنید. متأسفانه این کار باعث خواهد شد افرادی که در زندگی شما هستند از شما دورتر بشوند. اگر شما بفهمید که هر انسانی عشق خود را با روش خود ابراز می‌کند، خواهید توانست با سخاوت پیشنهاداتی که بهتان می‌شود را بدون قضاوت قبلی قبول کنید.
- فال روزانه در روز 23 بهمن 1396 برای متولدین شهریور ماه
شما امروز حس خوبی دارید و این حس کمکتان می‌کند تا از هر چیز ارزشمند به درستی استفاده کنید. شما می‌توانید به توانایی مثبت خود -یعنی دیدن پتانسیل‌های مثبت در هر موقعیتی و انگیزه دادن به دیگران برای پیش رفتن در جهت هدفتان- کاملا آگاهی داشته باشید. اما بیش از اندازه ایده خود را بزرگ جلوه ندهید، زیرا اگر مشخص شود که نمی‌توانید به تمام قول‌هایی که می‌دهید عمل کنید خیلی سریع حمایت دیگران را از دست خواهید داد!
 
- فال روزانه در روز 23 بهمن 1396 برای متولدین مهر ماه
امروز ممکن است نتیجه بررسی‌هایی که اخیرا در موردی انجام داده اید را دریافت کنید، و می‌فهمید که موفقیت شما در این مورد اخیر خیلی بیشتر از موارد قبلی است که تا به حال با آن مواجه بودید. رسیدگی و بررسی واقعی اکنون این گونه است که چگونه از این اوضاع به نفع خود استفاده کنید، و زمانیکه فرصت آن پیش می‌آید آن را از دست ندهید. این مدت زیاد طولانی نیست، پس از تمام این لحظات استفاده کنید تا موقعی که دیگران به شایستگی شما اعتراف می‌کنند.
همچنین بخوانید : تمام مطالب جالب و خواندنی از سراسر دنیا
- فال روزانه در روز 23 بهمن 1396 برای متولدین آبان ماه
 شما امروز مطمئن نیستید که چه چیزهایی برایتان بیشترین اهمیت را دارا هستند، چون که شما موقتاً توانایی تجزیه و تحلیل کردن اتفاقات و تشخیص دادن دروغ از واقعیت را از دست داده‌اید. درحال حاضر شما واقعاً می‌خواهید به دور و بری‌های خود اطمینان کنید که این موضوع می‌تواند سبب ناامیدی و سرخوردگی‌تان بشود. اگر چه قصد و نیت شما همیشه خیر بوده است، اما تصمیم گیری کردن بر اساس اولویت‌های شخصی می‌تواند منجر به بیراهه رفتن شما بشود.
- فال روزانه در روز 23 بهمن 1396 برای متولدین آذر ماه
به خاطر دوستانتان و طرز فکرشان راجع به خود ناراحت نشوید. هم اکنون نیز به خاطر اعتماد به نفس زیادتان، قضاوتهای شما از قضاوتهای افراد دیگر اهمیت بیشتری دارند. هنوز باید وقتی در حال تفسیر کردن حقایق هستید حواس خود راجمع کنید، به خاطر اینکه شما به راحتی حقایق را اشتباهی تفسیر کرده و احساستان باعث گمراهیتان می شود. با از بن بردن صداهای فرعی در حین صحبت کردن نحوه بیان خود را واضح تر سازید.
- فال روزانه در روز 23 بهمن 1396 برای متولدین دی ماه
شما امروز اگر احساسات‌تان را با واقعیت تطبیق ندهید، زیاد احساس خوبی نخواهید داشت! شما اغلب فقط تا اندازه‌ای احساسات و علایقتان را مجزا می‌کنید که از ناراحتی و نیتی اجتناب کنید. باوجود این امروز آرزوهای برآروده نشده تان سربرآورده‌اند و شما نمی‌توانید آنها را زیر قالیچه پنهان کنید!! حتی اگر حقیقت طوری نیست که شما دلتان بخواهد، ولی آن را از خودتان پنهان نکنید!
- فال روزانه در روز 23 بهمن 1396 برای متولدین بهمن ماه
معمولا برای شما سخت است که بخواهید احساسات خود را مهار کنید و آنها را تحت کنترل داشته باشید. حتی با وجود اینکه شما در ارائه بهترین کاری که می‌توانید توانا هستید و بسیار خوب عمل می‌کنید، امروز احتمالا زیاد در وانمود کردن موفق نخواهید شد. قلب تان را با کارایی  و بازده در کار نپوشانید. شما می‌توانید همانطور که با احساسات خود روراست هستید کارتان را نیز به نحو احسنت انجام دهید.

فال حافظ با معنی

- فال روزانه در روز 23 بهمن 1396 برای متولدین اسفند ماه
 امروز حتی اگر از سوی دوستان قابل اطمینان خود تحت فشار قرار گرفتید، زمانی را برای دنبال کردن رویاهای تحقق نیافته‌تان اختصاص بدهید. اکنون که نپتون و اورانوس متوجه دنیای درون شده‌اند شما هم می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و سیر و سفری سرگرم کننده به دنیای درون خود داشته باشید. با وجود اینکه لزومی ندارد انگیزه‌های خود را برای دیگران توضیح دهید، اما در نهایت به دیگران اجازه بدهید که بفهمند شما در خلوت خود چه دورانی را سپری کرده‌اید.


رئال مادرید روزانه ,بهمن ,متولدین ,اینکه ,دیگران ,زیاد ,برای متولدین ,1396 برای ,بهمن 1396 ,داشته باشید ,استفاده کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید طرح لایه باز mano خرید اینترنتی معرفی کالا فروشگاهی عشق من وبلاگ اختصاصی تیم ویکی لوپ هیپ هاپ تولید و پخش رابیتس صنایع فولادی dreamshop